ביום 4.2.2019 פרסם "גלובס" (מיכל רז-חיימוביץ') כתבה על פסק דין בתיק שניהל משרדנו. כותרת הכתבה היא: "הוט הטרידה טלפונית לקוחות פוטנציאליים – ותפצה ב-4.2 מיליון שקל". לקריאת הכתבה במלואה, לחצו – כאן.
בכתבה תואר פסק הדין, המאשר פשרה בין הוט לציבור בגין הטרדות טלפוניות שבוצעו. במסגרת הפשרה הוט תשלם לקרן 2.5 מיליון ש"ח; הצהירה על שיפורי מערכות בסך מיליון ש"ח בעקבות בקשת האישור ; התחייבה לשיפורי מערכות בסך מיליון ש"ח נוספים בעתיד; והתחייבה כי עובדיה יתרמו שעות עבודה לפעילות התנדבותית בסך של 700,000 ש"ח נוספים.