הפסד נוסף לצ'רלטון בתביעת זכויות יוצרים

ביום 21.1.2014 ניתן פסק דינו של בית משפט השלום בתל אביב – יפו, מפי כבוד השופטת חנה ינון, בת"א 50357-10-10 צ'רלטון בע"מ נ' טואף ואח'. המדובר בתביעה ובדרישה לפיצוי בגין הפרה נטענת של זכויות יוצרים של התובעת בשידור משחקי אליפות אירופה (משחקי היורו).

בעניין זה קבע בית המשפט כי צ'רלטון לא הצליחה להוכיח שהתיעוד שהביאה מציג את המשחק אותו היא טוענת, וכן עדותה בדבר הצופים במשחק לא הייתה מהימנה על בית המשפט. בנוסף, וזה העיקר, לדעתו של כותב סיכום זה, כי גם אם היה שידור של קטע זה או אחר מהמשחק, לא הוכח שהשידור נועד לקדם את עסקי הנתבעת. מדובר בעסק לממכר מזון מהיר ואין זה מטבע הדברים שלקוחותיו יצפו במסך הטלוויזיה כאשר כל שהותם במקום מסתכמת במספר דקות בודדות – ולפיכך אין מדובר בהקרנה פומבית (שידור פומבי).

צ'רלטון חויבה בתשלום הוצאות משפט ובשכר טרחת עו"ד בסך של 7,000 ש"ח.

לעיון בפסק הדין המלא – ת"א 50357-10-10 צ'רלטון בע"מ נ' טואף ואח' (טרם פורסם, החלטה מיום 21.1.2014)

(C) כל הזכויות שמורות לאפלדורף ושות', עורכי דין ומגשרים. הסיכום אינו ממצה ואין להסתמך עליו או לעשות בו כל שימוש או לראות בו ייעוץ משפטי מכל מין וסוג. שימוש ב-RSS נועד לנוחות קריאה עבור גולשי האתר בלבד ואין לראות בו משום ויתור או הרשאה לעשיית שימוש במי מן התכנים ו/או הזכויות של אפלדורף ושות', עורכי דין ומגשרים ללא קבלת אישור מפורש מראש ובכתב.

עורך דין זכויות יוצרים

שתפו את הפוסט:

דילוג לתוכן